torstai 20. maaliskuuta 2014

kuulumispostaus

huomenia




Enpäs oo pitkään aikaan kirjottanu mitään mitä oon tehny :00

Tää kuukausi on ollut hyvin hubaisa ja kiva kaikilla tavoin.
Sain tietää, että pääsin Ryttylään taide- ja bändiriparille isoseks ja oon siitä superinnoissani. Tunnen kaikki muutki ketä on tulossa sinne isoseks ja aaa en malta oottaa siitä tulee niin kivaa :33
Pariviikkoa sitten oli mun kavereiden Sannan ja Lukan aamunavaus. Ne tanssi ihan sikkehyvin!
Toissaviikon maanantaina toteutin suht randomisti ramdomhaaveeni ripsenpidennyksistä. Alunperin oli tarkotus käydä ottamassa ne tällä viikolla, mutta viimeviikon maanantai olikin sitte mulle ja ripsien tekijälle Jasminille parempi päivä. Reilun viikon nää on nyt mulla ollu, ja nyt kun näihin on tottunut, ni aa rakastan näitä. Tää on superkivat ja nätit :3 Ainoa mikä on huonoo, on ku ripsi tippuu silmään ja pistelee D:: Mut muuten ihanat, kiitos viel Jasminille!♥
fabulous
Viime viikonloppuna juhlittiin Sabbun ja Sailan kanssa mun synttäreitä. Myös mummi, täti ja setä kävi meillä kakulla. Oli hirmukivaa nähä pitkästä aikaa molemapaa porukkaa. (Ja sain 17 kynttilää mun kakkuun!!!)
Viime perjantaina kävin joustolla Jennin kanssa Huopalahdessa backstreetin liikkeessä ostamassa pinkin ja violetin hiusvärin. (Ei eksytty kertaakaan) Maanantaina päätin sitten värjätä tukan. Otin niistä eri vaiheista järkkärillä kuvia, ja niitä laitan tänne ehkä jossakin vaiheessa, koska muuten tästä postauksesta tulee ihan ylipitkä. Vaaleenpunaset tuli loppujen lopuks :3 Tää väri on vähän epätasainen, mut ei sille voi mitään :D Tykkään sikanaa
Tiistaina oli mun synttäripäivä!! Kertakaikkiaan kiva päivä. Koulussa mulle laulettiin paljon onnea, ja Sanna ja Jenni oli ostanu mulle söpöi lahjoi ja kakun joka syötiin ruokiksella :3 Sain tuplasti huomiota koska pinkki tukka ja synttärit :DDDD Illalla kävin nyrkkeilemässä ja sielläkin meni superhyvin. Pelkään aina et saan mun ranteisiin mustelmii ku siellä lyödään vuorotellen parin kanssa toisen ranteisiin, mut en viel oo saanu :D sori toi selitys on aika epäselkee mut joo. Kotona äiti yllätti mut pakastekakulla. Seki oli hyvää :3
Eilen panostin satasella matikkaan. Se on vähän vaiheessa... Alle kahen viikon päästä on koe ja oon about puolessavälissä perustehtävälistassa.. No, en oo missään muussakaan jaksossa päässy ihan loppuun asti niissä perustehtävissä et ehkä tää tästä :D Tässä muuten mun hypäriruuat! (Ku en ruokalassa ehtiny syömään..) Meillä on ruokalassa Ranska-teemaviikko, hyvää vaihteluu ainaki nää letut♥ Ihanaa ku tän päivän vika tunti oli peruttu ni pääsi koulusta jo kolmelta :)
Tähän loppuun vielä jotain sekalaisia kuvia puhelimesta JOTKA EI SUOSTUNU MENEE NÄTISTI mut antaa olla :---D



syömäs Hildan kaa :33
jädee
Brakun kentäl luisteluu 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti