tiistai 11. helmikuuta 2014

ei huolta huomisesta kunha vaa tänää on siistii

Haudihoi! 
Loppukoeviikko suju ihan semiok, tuntuu et pääsin ehkä matikanki läpi! Kemia meni ihan hyvin luulisin :D Uus jakso on alkanu kivasti, on musaa ja monta hypärii, ehtii käydä kirjastossa. Paljon kursseja joissa on paljon kivoja kavereita ja vielä kahentoista aamu♥  Nyrkkeilyki alko reilu viikko sitte, siel on oikeen hauskaa kans. Tänää jäi se väliin ku on vähäsen kipee olo, toivon ettei nyt hiihtolomaks ois mikää kauhee flunssa tulossa.. Täl viikol ois tarkotus ettii vielä jotai kesätöitä ja laittaa hakemuksia menemään Ryttylään isoseksi sekä töihin. On tossa pari paikkaa jo mistä vähäsen haaveilen.. Mites teillä?
Loppuviikolla ohjelmassa ois vielä koulun puolesta ainakin penkkarit ja vanhojen tanssit. Perjantaina on sit ystävänpäivä, en tiie mitä sillo oon tekemässä :D 
Oon itse aina vierastanu sitä, että kaverit laitetaan paremmusjärjestykseen silleen kuin joskus pienempänä tyyliin "sä oot mun paras kaveri, sä oot toiseksi paras.." Kaikki kaverit on omalla tavallaan mulle tärkeitä. Toisten kanssa on helpompi puhua syvällisiä, toisten kanssa lentää superhyvää läppää, toisten kanssa on kiva vaan hengailla... Olosuhteiden pakosta joidenkin kanssa tulee nykyään vain puhuttua ja vietettyä aikaa vähemmin kuin toisten kanssa :( Aloin tässä miettimään, että mulla on aika paljon kavereita, jotka asuu jossakin kaukana, joiden kanssa nähdään tosi harvoin ja arkisin ei ehi/muista ees chattailla. Kaverit, joihin pidän yhteyttä joka päivä, on koulussa, ja tuntuu ettei jaksa pitää yllä mitää muuta sosiaalista elämää..  Oon vähän surullinen että näin on käyny mut kaikki muruset, kun luette tämän ja teistä tuntuu että oon laiminlyöny teitä, niin en oo unohtanu teitä! (tulkaa puhuu kun musta ei kuulu :D)
Näin avautumisen jälkeen toivotan etukäteen kaikille hyvää ystävänpäivää♥ 

(joo mun postaustahti on parantunu mut keep on dreaming et ennen perjantaita jaksaisin jotain vielä värkkäämää :D oon itseasias alkanu tykkäämään tästä kerran viikossa-postaustyylistä et tungen tähän kaikkii kuvii ja niiden kautta kerron mitä oon tehny, mut entä te? pitäskö alkaa panostamaan järkkärikuvilla?)
((vaihdoin bannerin, ton leveys tietenki kusee mut innostus loppu siihen :D))
1. Tää fiilis ku Robinin biisin sanat kuvaa sun elämää♥  2. matkalla bussipysäkille  3. appelsiini raudoissa XD  4. naama
1. jollai veljellä oli astetta helpompaa matikkaa  2. abcllä venaamassa kyytiä  3. runebergintorttuja  4. fiilikset ruotsinkokeeseen luvun jälkee
1. kaima koulun ullakolla  2. sisko kurkkas vessan ikkunasta  3. sain soittokeikan teatteri2-kurssin esityksee!  4. huijausta
1. heh  2. ruotsintunnin panostus  3. kolmiosormet med mina vänner tuuli och noora  4. jakson kirjat :D
1. moi täs mä  2. vohveli :3  3. kuivattu omena ennustaa että saan sydämen tänään..?  4. hej här är jag
1. sotshin slopestylefinaali sunnuntaina  2. sainpas tota jäätelöö♥pappagallo♥  3. ja 4.mäessä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti