sunnuntai 10. helmikuuta 2013

It's too cold outside to angels to fly.

Pöö täällä taas. Tuntuu etten koskaan viikolla ehi postailla? Voi ei.

Viime tiistaina jäin kotiin nukkumaan. Keskiviikkona kuvattiin pupuvideota, oli soittotunti ja opetus, kun pääsin kotiin, hain Hannan jumpasta ja sitte olin sen kanssa xd. Torstaina olin kans opettamas sitä tyttöö, ja tulin kotii jo viidelt. Sit datailin ja katoin telkkaa. Perjantain meiän juttu oli lehes!!! Ja illal menin Hki Pointtii. Eile oli peli (voitettii 1-3 jey) ja sit illal kävin kuuntelees Beethovenin sinfonia nro9 Taidetehtaalla. Tänää oon nukkunu ja nököttäny sohvalla. Nyt katon putousta. Musta tuntuu, että mä oon kasvanu ilman Dannya. Tän viikon aikana oon koukuttunu Iholla-sarjaan. Se on ihana.

Vaihdettiin vaatteita :D♥
Ilmeeni, kun en saanut kahteen yöhön unta :/
Whihii :3
Päivän naurut :D:D:D:D:D:

Hejdåå c:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti