tiistai 11. kesäkuuta 2013

Ei nuorena tarvitse nukkua, eihän?

Oon tässä kotona vaan chillaillu ja ettiny musaa ja löytäny uusia kavereita, jee kivaa. Varpaat jäätyy koska mun huoneessa on kylmä. Ajattelin muuten tylsyyksissäni kuvata "tässä on minun huoneen"-videon, mutta kamera ei ole kaveri ja siitä loppui akku. Noh, ehkä vähän myöhemmin sitten.

Torstaina tulee yhteishakutulokset. Panikoin täällä etukäteen. Näin vielä viimeyönä painajaista missä en päässyt Kallioon, enkä löytänyt mistään Viikin norssin sisäänpäässeitä ja sit vielä naapurin kaniinit pääsi karkuun :DD Se oli kamalaa. Oikeesti kuolen tähän jännitykseen sasnczdnkdnvxcjmxd Oon satavarma et joudun LiLuun tai MyLuun apua eikä D::

Sain muuten kesätöitä yheltä tutulta jeejee, pihan hoitoa ja juhlissa auttamista. Vähän unfair et jotkut oikeesti ettii kesätöitä eikä saa ja sit mulle laitetaan tekstari et haluisitko tulla tekee vähän töitä, mut kelpaa mulle.

Oon löytäny kyl ihan sairaan upeita biisejä tuolta Youtuben biisimerestä josta ainakin ite harvoin löydän mitään kiinnostavaa, mutta nyt on tarttunu monta ihanaa kappaletta kesän soittolistalle :3

Feet in the water - Eva and Manu
Tell me that you need me - Rudimental
I need your love - Calvin Harris ft. Ellie Gouldning
Play hard - David Guetta
I will find the way to stop it (La la la) - Naughty Boy 
Keltainen laiva on lastattu meillä (Kaiken jälkeen olet kaunis) - Olavi Uusivirta
The music will guide us (We got the power) - Loreen
Viimeinen kesä - Olavi Uusivirta
The other side - Jason Derulo
 
The night sky is changing (Closer) - Tegan and Sarah

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti