perjantai 4. tammikuuta 2013

Uivatko kalat vuoroveden mukana?

Heipä heijjaa ja uusia vuosia!

Apua, oon kirjottanu tänne viimeeks (ja ekaks) joskus viime toukokuussa :0

Lyhyt selitys;
Alkukesästä menin eka riparille Ryttylään♥, sit risteilylle, mökille, leirille ja sit mummille&vaarille, ja hups, innostus katosi jonnekin :D
Loppukesästä jonneilin uusien ja vanhojen kamujen kaa, tuhlasin rippilahjarahojani, menin Rydeen Life-leirille ja Nuorten kesä-festareille, tein rastat, olin vapaa menee ja tulee niiku huvitti, sit alkoki koulu jeaa ja ahdistus. Oli mukava kesä. Hyvin mukava.

Syksy meni yleiseen sähellykseen, pelasin lätkää, sovin riidan, hihih♥, kävin Rydessä Pointissa ja Iskossa, avauduin, itkin, ahistuin, purin rastat, leikkasin tukan kokonaan pois (mikään ei oo järjestyksessä tuossa listassa)

Talvi tuli, ja oon nyt vaa miettiny kaikkee, kavereitten kaa on tullu oltuu vähemmin, oon linnottautunu sohvalle koneen seuraan yhä useemmi, koska saatiin langaon netti eikä tarvii enää istuu yläkerras koneel. Jouluki tuli ja meni, kivoi lahjoi, uusvuos olin Rydes Haasteessa ja oli sielläki mahtavaa.

Vuoden aikan muuttu tyyli, asenteet, mielipiteet, ja sydänki kai. Eli oikeestaa kaikki. Ja noitten takii en oikee tunne, et tuntisin itteeni enää. Toivottavasti vuos 2013 muuttaa sen. 

Ja NIIN MONTA KERTAA, niin monta kertaa oon miettiny et nyt taas alotan kirjottaa sitä blogii, mut ei oo vaa innostanu. (Ja oon venannu josko saisinn järkkärin esim joululahjaks. En saanu :c) Nyt otin itteeni niskasta kii, ja päätin alottaa tän taas. Jihuu. (Ja unelmoin josko saisin järkkärin synttärilahjaks muutaman kuukauden päästä ^^) Pitäs joskus ku on kunnolla aikaa uudistaa kans vähän tätä ilmettä, tää on liian keväinen tähän synkkään talveen :D Ja mul on makuki kai vähän muuttunu ni en digaa tästä enää nii paljoo, vaik tää onki iha kiva :P
Teen ehkä jossai vaiheessa vuodesta 2012 ison kuvapostauksen jos jaksan säätää noita kännykamerakuvii (joita on kertyny melkee viistuhatta) mut huh, onneks toi vuosi on ohi. :D elämäni paras ja paskin (Y)

2o13, here I come 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti