sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Let them watch, let them talk, we don't care

Mun pitäs nytten tehä yhteishaku, mutta sen sijaan datailen ja kattelen vanhoja Euroviisuja :3
Eilen sitten toinen mun lemppareist voitti Melodifestivalen aijjaijai♥ Harmi ettei se paremman näkönen voittanu, oikeesti ;_____; Anton Ewald oli niin söpö ja kattelin aamulla YTstä söpöi videoita :3

 Mahtavin versio mitä oon koskaan kuullu Euphoriasta!

Jos joku ei tienny niin oon aika kauhee Euroviisufani. Teen varmaan jossain vaiheessa keväällä kunnon ihkutuspostauksen niistä :3 Nii ja sit oon kans Ruotsifani, tahon muuttaa sinne hihi xD

"Hommaat jonkun pojan sieltä" ja aurinko häikäs

My duckface friend!

Hups, rikoin koulun pianon.... :S
Heräsin yhtenä aamuna kuudelta. Aamut ei oo läheskään yhtä pahoja ku aurinko paistaa miun huoneesee tollee kivasti c:
(ps toi mössö tuolla on viiliä xD)
Virkeenä koulun penkillä.
Sailan herkkä sushihetki metrossa :D

Myöhään yöllä bussilla kotiin lentokentän kautta.
Bussikuski Reino toivottaa hyvää matkaa.
Takapenkillä poika kuuntelee vanhoja klassikoita ja hoilaa epävireisesti mukana.
Väsymyksen hetket, jolloin kaikki on hauskaa ja kaiken kuulee (tai sanoo) väärin.
Never forget, what I did, what I said
Kai mun nyt mennä tekee yhteishakuu... D:: En tiie oikeen vieläkään tiie minne haen, heitän sit vaa randomil sinne jotai :D
Tuitui kattokee ny miun uutta taustakuvaa :3 ♥
Heippaa! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti