tiistai 19. maaliskuuta 2013

sweet sixteen!

Heyy !

Eilen täytin 16v!!!
Pari pupusta soitti mulle jo sunnuntai-maanantai-yönä ja toivotti onnee. Koulussa koko luokka laulo mulle (ok, siksi kun opettaja pakotti, mutta kuitenkin) Atk-luokassa Jussibitch raivosi :DD Ruokiksella Ilkka tuli halaa mua, säikähin ihan sikana kun selitin jotain enkä huomannut sitä, mut aw silti. Kuvistunneilla juoruiltiin niinkuin aina :D Saila ja Sabbu tuli extempore meille koulun jälkeen, syötiin paljon ja juhlittiin rankasti. Mun fb-seinälle kirjotettiin ihanan persoonallisia onnentoivotuksia, ja lisättiin ubersöpöjä kuvia musta... Ja myös yksi video jolle nauroin liikaa.
 Hihih, olin (melkeen) koko päivän huippuhyvällä tuulella, oli tosi kiva ja mukava päivä (:

Whii
Pakko ihkuttaa lahjojakin nyt, vaikken niitä kamalan paljoa saanu mut laatu korvaa määrän. Äiti oli ostanu mulle hierontalahjakortin!!!!!!! Ehkä paras lahja ikinä koska hartiat ihan jumissa aina :s Mulla ei oo aikasemmin ollu pankkikorttia, mut nyt iskä anto mulle Visan (jonka se tilas mulle jo kesällä eikä vaan oo antanu aikasemmin mutta nyt kun tilille on alkanu tippumaan itte ansaittua rahaa niin.. :D) ja sitten se laitto tilille rahaa että voin ostaa kameran (!!!!!!) niiku synttärilahjana siltä kun ei se kuulema osaa ostaa mulle sellasta. Isovanhemmilta sain kortteja ja rahaa, ja sitten Sabbulta kaikkii kivsui hiusjuttui (: Aaaa tuskin maltan oottaa et pääsen ostamaan järkkärii ja pääsen hierojalle :3 Parhaat lahjat pitkään aikaan♥ 
Tänää oli sitten vaihteeks kyllä sellanen päivä jolloin ei ois ees pitäny nousta ylös sängystä. Aamusta lähtien kaikki meni ihan pieleen. Meinasin eka etten menis kouluun mutta menin kuitenkin, ei ois kannattanu. Meinattiin myöhästyä bussista. Fyssantunnilla nukuin, ussantunnilla katsottiin leffaa ja teatteritunnillakaan ei tehty mitään elämää suurempaa. Olin koko päivän ku perseeseen ammuttu karhu ja ärjyin kaikille, oli kamalaaaaa jne xdddd
Eikä tässä vielä kaikki; kotiin tultuani menin lyhkäsille päikkäreille ja sitten lähdin teoriaan. JA SITTEN VASTA PORVOOSSA MUISTIN ETTÄ TÄLTÄ PÄIVÄLTÄ TEORIA OLI PERUTTU!!!!! Siin vaihees oli kyl jo pakko nauraa et ei hemmetti voiko kaikki mennä näin pieleen :D mutjoo toisaalt ihan hyvä vaan ku muuten olisin joutunu tekee musiikkisanastosta käsitekokeen enkä todellakaan ois osannu. Kävin Porvoossa sitte kaupoilla vähän ja menin ekalla mahollisella bussilla kotiin. Bussiki oli myöhässä, ja sit siellä ei toiminu ykskään stop-nappi. Jos halus pois, piti hihkaista kuskille tai koputtaa sitä olkapäälle.
Kotona oli kyl sit ihan kivaa kun aloin pelaamaan Janin ja Hannan kanssa lautapeliä :3 Muksaa viettää noittenki kaa aikaa joskus, on ne ihan kivsuja (:


Huoh nyt väsyttää kamalasti, ei ne päikkärit auttanu ollenkaan, eikä se fyssan- ja ussantunnilla nukkuminenkaan.

Moikkaa c:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti