sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Isn't it crazy?

Moi t.laiska bloggaaja.

Väsyttää hirmusti. Viimeviikol sain yhteishaun tehtyy ja jopa kaikki paperit lähetettyy sinne Kallioo (vaikka siinä meniki kahet yöunet) Perjantai-illan olin kotona ja siivoilin ja oli kai tarkotus mennä treeneihi mut unohin kokonaa?? Enpä sit menny. Tänään menin. Hyi, ei ois kannattanu, oli joku ihmeharjotus mis pyörittiin jotenkin ympyrää/ympäri ja tuli hemmetin huono olo ja meinasin oksentaa, huono olo jatku sit koko lopputreenin ja vieläkin päätä särkee.

Eilen kummitäti kävi meillä viettämässä mun synttäreitä :3 Täytän huomen 16v. jeejee.
Valitin tossa äitille että oon kohta kamalan vanha ja sit se katto mua sellasella "Are you kidding me"-ilmeellä :DDD
Kuulostaa varmaan tosi tyhmälle jos sanon et mulla on nyt vähän ikäkriisi tässä päällä :D Kun 16 vuotta on toisaalta aika paljon ja toisaalta vasta tosi vähän. Kahden vuoden päästä oon 18, aikuinen hui. Vasta vähän aikaa sitten olin joku 13-14, hirmupieni pikkujenni. En kohta enää pääse nuorisolipulla bussissa. Vuoden päästä äiti ei enää saa musta lapsilisää, mut vasta kolmen vuoden päästä saan mitään opintotukea. Kiitos Kela. Olisin saanut jo vuosi sitten mopokortin.
Oon ihan hämmentyny tässä :DDDDDDDDDDDD Niin eikö yleensä ihmisille tuu joku neljänkympin tai keski-iän kriisi?? Tuskin maltan oottaa et täytän 20 niin hypin varmaan seinillä että oon ihan vanhus.

Sori nää kuvat nyt vähän kusisesti muokattu mut jaa.

Kerrankin kiva ilma niin sit iltapäiväl alko jo sataa lunta?

Cakeee

Jauhelihapiirakka. Oon aika masterchef!

Aamusin häikäsee D:

Jumituin tossa facebookin toimintalokiini kattelemaan mitä oon viime vuoden aikana päivitelly. Suurin osa on ollu jotain päivityksiä missä oon tai minne meen tai missä olen ollut tai miten olen mennyt paikasta A paikkaan B tai mitä olen tehnyt paikassa X tai mitä tulen tekemään kohta tai miten olen TAAS kipeänä tai miten kone/kännykkä/facebook/yle areena/skype/tinychat/internet/tekniikka ei toimi, mut oon kai ollu välillä ihan hupasaki:
(Kyllä, nämä ansaitsevat uuden elämän)


"Olen 214cm pitkä. Tykkää tästä jos olet minua pidempi."
"vika sarjapeli, otettii sitte iha kunnon lukemin turpii joiltai suomenmestareilt :D"
"lensin ulos luokasta ja istuin koko tunnin käytäväl koska en suostunu laittaa kenkiä jalkaan. leila ♥"
"jos olet PISIN kaveriporukastasi, naurat muille lyhyille, taputtelet muiden päälakia ja nojailet heihin, kopioi tämä statukseesi!!!"
"täydelliseen elämääni en olisi mitään muuta enää halunnutkaan kuin tän nenäverenvuodon♥ (taas)(3.x tänää)"
"meidän on ensi poltettava kaikki sienet!!!
...muumeilta elämää oppia voi... :D"
"kuumeessa miettii jänniä O.o"
"ilman facebookia en olisi huomannutkaan että tänään on kolmastoista perjantai."
"mitä me laitetaa tähän?
emmätiiiie." - paikassa Kalla, Azerbaijan kello 05:32
"‎"Odotan innolla päästä näkemään tuon talon." -Atte tarinassani.
mikä tossa ny on muka vikana?"

"naapurin 2v pikkupoika näytti mulle sormeaa ja sano  "kato".
 no mitäs siinä on? "läkäpallelo" (::(:(:(:(:(:(:(::(::((::"
"Tet-paikkani englantilaisen kokin Loydin (miten kirjoitetaan??? en tiedä) mukaan Loviisa-girlin (minun) täytyy herätä joka aamu neljältä ehtiäkseen kymmeneen töihin Helsinkiin, koska Loviisa-girlin (edelleenkin minun) pitää aamulla kantaa ulkoa kaivosta vettä perheelleen ja lypsää sen jälkeen porot joista saadaan maitoa."
"nauran
koska seinä täynnä "lunta sataa!"-päivityksiä ja "ärsyttää noi lunta sataa-päivitykset"-päivityksiä :D:D:D:D:D:D"
"kirjoitin fysiikan kokeeseen tasapainoton tasapaino."
 "on kaikkii tollasii "lisää tämä seinällesi ja toivo, simulla on viisi minuuttia aikaa tai toiveesi kääntyy toiseksi", ni oon aina miettiny et entä jos toivonki päivastoin, eli toivon vaik etten koskaa voittais lotossa, nii kääntyykse sit silleepäi et voitan lotossa jos en lisää tota mun seinälle? xd"

Oon hauska siis.

Tulipa tähän nyt paljon asiaa, mut mitäpä pienistä. 

Minä 13,5v sitten :3
Öitää c:

1 kommentti: