perjantai 5. huhtikuuta 2013

fan fan fan fan it's fraidei

Tää on nyt tämmönen vähän boring ja sisällötön postaus vähän turhasta mutta onko mulla kokaan ollutkaa asiaa?? Pitää vähän päivittää tätä ettei kukaa luule et oon ihan kuollu xd

Pääsiäisen jälkeen oon vaan ollu kotona kipeenä :P
Keskiviikko oli ainoo päivä kun raahauduin kouluun, kolmen tunnin yöunilla♥ Tänään oisin kaiketi kouluun selviytyny tän flunssan hieman hellittäessä, mutta jäinpähä vieläki kotiin :D

Soitin kolmena aamuna peräkkäin Loviisan arvauskeskukseen saadakseni lääkärille ajan. Hemmetin vammasta on se, että ne ei voi antaa esim. keskiviikkona aikaa torstaille, vaan vain keskiviikolle, ja jos sille päivälle ei saa aikaa, niin "soittaisitko huomenna uudelleen". Keskiviikkona tein virheen ja soitin sinne vasta puol tuntia ajanvarauksen alkamisen jälkeen, puoli yheksältä, arvatkaapa sainko aikaa. Torstaina heräsin kaheksalta ja soitin, oisin saanu puoli kymmeneks ajan Loviisaan, mutta kipeenä ku olin niin kieltäydyin tarjouksesta. Tänä aamuna soitin jälleen kaheksalta sinne ja sain ajan kymmeneks Koskenkylää.
Terveysasemalla mua odottaa hiirulaisen näkönen lääkäri, joka kerto mulle sitten että kaikki mun jäätävät selkä- jalka- ja käsikivut johtuu vaan lievästä nivelten yliliikkuvuudesta. Anto sitten kuitenkin numeron fysioterapeutille, jonne "saattaa olla useamman kuukauden jonot". Kotona soitin siihen numeroon, haukuin numeron invalidiksi kun se ei ollut toiminnassa, tajusin lisätä eteen suuntanumeron ja sain peruutusajan ens maanantaille! Jeyy :3




Viime päivinä mua on naurattanut ja viihdyttänyt hmm ilahduttaanut yhden kaverin blogi, se on vasta alotettu, mutta kannattaa käydä kattomassa, ihan mahtavaa priimatavaraa ja tänään tai huomenna tulossa MUOTIPOSTAUS, en malta oottaa, harmittaa vaan kun en nyt viikonloppuna pääse koneelle kattomaan sitä ://

Koohta lähden Sailan kanssa Hietoinrantaan syömään leirille (::: Hauska ku näin Sailaa viimeeks sunnuntaina kun tultiin Ryttylästä, sit ollaan molemmat oltu kipeenä ja nyt nähään taas ku lähetää leirille xD jey mutta häivyn tästä pakkaamaan ja syömään ja muuta kaikkea tekeen

Hyvää viikonloppuu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti